Kurs Teoretyczny PPL(A)

Kurs Teoretyczny do Licencji

Pilota Samolotowego Turystycznego PPL(A)

Co mamy dla Ciebie?

Kurs to nie tylko wykłady, to przede wszystkim budowa Twojego warsztatu pracy jako Pilota Samolotu, w cenę kursu wliczone są poniższe wartości dodane, żeby Twoja wiedza służyła Ci w codziennej praktyce.

left-img-2

Zależy nam na tym, żeby wiedza, którą zdobędziesz na kursie pozostała dostępna dla Ciebie również w codziennym lataniu. W tym celu przygotowaliśmy platformę e-learning zawierającą przezentację wszystkich wykładów. W ten sposób zbudujesz własne kompendium wiedzy również na przyszłość.

{chronocontact}kontaktmini{/chronocontact}

AddThis Social Bookmark Button

Twój pierwszy krok do Licencji Pilota Samolotowego to właśnie ten kurs.

Tutaj rozpoczynasz szkolenie, którego celem jest zdobycie umiejętności, pozwalających Ci swobodnie poruszać się w przestrzeni powietrznej za sterami samolotu. W trakcie tego kursu zdobędziesz wiedzę z wielu dziedzin, która jest niezbędna do zrozumienia natury latania oraz zasad dzięki którym w powietrze wzbijają się zarówno małe samoloty turystyczne jak i kilkuset tonowe samoloty pasażerskie.

Na naszych kursach kandydaci na pilotów otrzymają kompletną wiedzę potrzebną do dalszego szkoleni lotniczego. Na kursie odbywają się zajęcia praktyczne przy samolotach tak żeby zapoznać się praktycznie z działaniem poszczególnych elemnentów samolotu. Elementem kursu są loty zapoznawcze dla uczniów tak żeby osobiście doświadczyć magii latania oraz zapoznać się z przyszłym szkoleniem. Każdy przedmiot jest prowadzony przez odrębnego wykładowce co umożliwia skuteczną i efektywną naukę.

Ten kurs umożliwia Ci przystąpienie do szkolenia praktycznego realizowanego za sterami samolotu. Licencja Pilota Samolotowego Turystycznego, której zdobycie jest celem tego szkolenia, jest respektowana we wszystkich krajach Unii Europejskiej oraz krajach europejskich nie należących do Unii Europejskiej, ponieważ jest zgodna z przepisami Europejskiego Prawa Lotniczego PART-FCL.

2 000 PLN

Chcesz zapłacić mniej? Czytaj dalej...

Kandydaci, którzy rozpoczynają ten Kurs mają różne powody. Jedni marzą od zawsze o byciu Pilotem zawodowym i dla nich jest to pierwszy krok w stronę kariery. Inni od dawna marzyli o lataniu i właśnie teraz mają czas, żeby zrealizować tą pasję. Niektórzy poszukują alternatywy dla samochodu, pociągu czy samolotu rejsowego, żeby uczynić siebie jeszcze bardziej niezależnym zasiadając za sterami własnego samolotu. Niezależnie jednak od powodów, które skierowały Cię do nas, gwarantujemy, że emocje związane z lataniem będą dla Ciebie czymś, czego nie da się z niczym porównać… tak, z tym też nie ;)

Celem zajęć na kursie jest przekazanie wiedzy teoretycznej, która umożliwi zrozumienie zasad dzięki którym samolot wzbija się w powietrze, następnie porusza się w nim bezpiecznie wraz z innymi samolotami. Poza tym ważne jest również zrozumienie procesów zachodzących w atmosferze, żeby być przygotowanym do planowania lotów i podejmowania decyzji również w trudnych warunkach atmosferycznych.

Czy kurs jest ograniczony wiekowo?
Formalnie nie ma ograniczeń wiekowych, jeżeli chodzi o przystąpienie do kursu teoretycznego do Licencji Pilota Samolotowego Turystycznego, są jednak ograniczenia dotyczące wykonywania lotów szkolnych oraz wydania licencji. W dniu pierwszego samodzielnego wylotu uczeń pilot musi mieć ukończone 16 lat. Kandydat ubiegający się o wydanie Licencji Pilota Samolotowego Turystycznego musi mieć ukończone 17 lat.

Czy muszę zrobić badania lotniczo lekarskie przed kursem?
Formalnie nie ma wymogu posiadania ważnych badań lotniczo lekarskich przed przystąpieniem do kursu teoretycznego do Licencji Pilota Samolotowego Turystycznego, jest jednak wymóg posiadania orzeczenia lotniczo lekarskiego co najmniej klasy 2 nie później niż przed pierwszym lotem samodzielnym. Kandydat ubiegający się o wydanie Licencji Pilota Samolotowego Turystycznego musi posiadać ważne orzeczenie lotniczo-lekarskie klasy I lub II.

Czy trzeba być pełnoletnim, żeby zapisać się na kurs?
Kandydaci którzy nie ukończyli 18 roku życia muszą przekazać do Runway Pilot School wypełnione i podpisane oświadczenie rodziców lub opiekunów prawnych zawierające ich zgodę na szkolenie lotnicze w zakresie do Licencji Pilota Samolotowego Turystycznego.

Jakie muszę mieć wykształcenie żeby przystąpić do kursu?
Minimalne wykształcenie kandydata na pilota samolotowego turystycznego to ukończone 8 klas szkoły podstawowej oraz uczęszczanie do gimnazjum lub szkoły równoważnej.

Przeczytaj dalej o ile poszerzymy Twój zakres wiedzy przygotowując Cię do Licencji Pilota Samolotowego Turystycznego.


Szkolenia teoretyczne w dogodnych opcjach czasowych

Organizujemy kursy w trzech opcjach żeby jak najlepiej dopasować się do Twojego kalendarza. Bieżące terminy nadchodzących kursów możesz sprawdzić poniżej przy wybranej opcji. Kursy realizowane są w dwóch cyklach. Cykl wiosenny rozpoczyna się w marcu i kończy w sierpniu, cykl jesienny rozpoczyna się w październiku i kończy w lutym. Natomiast na kurs intensywny można się zapisać w każdej chwili. Przy wyborze kursu zastanów się który z cykli najbardziej pasuje do Twojego kalendarza.

NAJBLIŻSZY KURS: Maj 2016
KOLEJNY KURS: Czerwiec 2016

Dla osób zdecydowanych na pełen Kurs PPL(A) teoria + praktyka, przygotowaliśmy specjalną ofertę, która umożliwia rozpoczęcie lotów szkoleniowych równolegle z nauką teorii. Indywidualnie ustalany harmonogram czyni nasze szkolenie dostępnym dla każdego. To opcja wyjątkowo efektywna jeżeli chodzi o czas całkowitego szkolenia. Uczestnicząc w kursie intensywnym będziesz w stanie zakończyć szkolenie praktyczne w tym samym sezonie letnim lub jesiennym. (30h - Distance Learning)

NAJBLIŻSZY KURS: Czerwiec 2016
KOLEJNY KURS: Sesja Jesienna 2016

Co tygodniowe wtorki i czwartki od 18:00 do 22:00 są dla osób, które nie są w stanie uczęszczać na kurs intensywny a weekendy rezerwują na inne zajęcia. Ten kurs pozwoli Ci sukcesywnie zgłębiać wiedzę przez 5 kolejnych miesięcy jesienno - zimowych miesięcy, żeby być przygotowanym na rozpoczęcie szkolenia praktycznego wczesną wiosną. Jeżeli pracujesz w Warszawie, to ta opcja jest dla Ciebie, czas dojazdu z Ursynowa do naszej szkoły ulokowanej na Bemowskim lotnisku to około jednej godziny w popołudniowych korkach, zatem kończąc o 17:00 zdążysz jeszcze na Kurs Pilotażu. Na wniosek grupy godziny kursów możemy dostosować +/- 30 minut. (100h wykładów)

NAJBLIŻSZY KURS: Maj 2016
KOLEJNY KURS: Sesja Jesienna 2016

Twoja jedyna opcja to weekendy? Zatem ten kurs jest dla Ciebie, zajęcia organizowane są w co drugi weekend w godzinach od 9:00 do 17:30. To również dobra opcja dla osób z poza Warszawy, w okolicach lotniska istnieje możliwość zakwaterowania z soboty na niedzielę a stały grafik zajęć pozwala na rezerwację noclegów z wyprzedzeniem. Zajęcia trwają przez 5 kolejnych jesienno – zimowych miesięcy w formie weekendowych zjazdów, żeby na wiosnę być gotowym do lotów. (100h wykładów)


Co muszę zrobić, żeby zapisać się na kurs?

Zgłoszenie uczestnictwa w kursie jest proste, możesz wszystko załatwić przez Internet.

  1. Dokonaj wpłaty zaliczki w wysokości 500 PLN, wpisując w tytule przelewu rodzaj kursu oraz wybraną opcję, na przykład: "PPL Weekendowy"
    Runway Sp. z o.o.
    Nr konta: 21 1030 0019 0109 8530 0015 3684
  2. Napisz do nas email wypełniając formularz kontaktowy podając następujące informacje: Imię i Nazwisko, telefon kontaktowy, nazwa i opcja kursu
  3. Gotowe ! Po otrzymaniu powyższych informacji i przelewu zaliczki wpisujemy Cię na listę kursantów. Przed terminem zbliżającego się kursu dostaniesz od nas email przypominający o zbliżających się zajęciach

Przeczytaj wpisy powiązane na blogu Runway Pilot Club

Szkolenie Praktyczne PPL(A)

Szkolenie Praktyczne do Licencji Pilota Samolotowego Turystycznego PPL(A)

Proces szkolenia do Licencji Pilota Samolotowego Turystycznego składa się z Kursu Teoretycznego oraz Szkolenia Praktycznego, które realizowane jest po zakończeniu części teoretycznej. Szkolenie praktyczne realizowane jest w oparciu o program szkolenia, który definiuje obszary umiejętności, które nabywane są przez ucznia pilota podczas realizacji kolejnych ćwiczeń w lotach szkolnych.

od 24 000 PLN
więcej

Rozwijaj swoją lotniczą pasję zdobywając uprawnienia wyższego poziomu

ATPL(A)

Kurs Teoretyczny do Licencji Pilota Samolotowego Liniowego ATPL(A)

Wykonaj kolejny krok po otrzymaniu Licencji Pilota Samolotowego Turystycznego, kurs ATPL(A) łączy w sobie przygotowanie teoretyczne do uprawnienia do lotów według wskazań przyrządów, na samoloty wielosilnikowe oraz Licencji Pilota Samolotowego Zawodowego.

4 000 PLN
więcej
box-small-szkolenie-praktyczne-ira

Szkolenie Praktyczne do lotów według wskazań przyrządów IR(A)

Rozwijaj swój warsztat Pilota zdobywając uprawnienia wyższego poziomu. Uprawnienie Instrument Rating pozwoli Ci bezpiecznie wykonywać loty według wskazań przyrządów w trudnych warunkach atmosferycznych.

24 000 PLN
więcej
Kurs angielskiej frazeologii lotniczej Aviation English ICAO Level 4+

Kurs angielskiej frazeologii lotniczej Aviation English ICAO Level 4+

Lataj również poza granice Polski, do krajów UE oraz należących do strefy Schengen niema potrzeby odpraw celnych. Na kursie frazeologii angielskiej zdobędziesz umiejętność komunikowania się z wykorzystaniem ustandaryzowanych zwrotów w języku angielskim.

3 000 PLN
więcej

Recenzje użytkowników

Przeciętna ocena wystawiona przez 2 użytkownika(ów)

Aby dodać recenzje zarejestruj się lub zaloguj.
Ocena ogólna: 
 
4.9
Przekazywana wiedza:
 
5.0   (2)
Relacje z wykładowcami:
 
5.0   (2)
Organizacja kursu:
 
4.5   (2)
Społeczność i atmosfera:
 
5.0   (2)
 
 
Ocena ogólna: 
 
5.0
Przekazywana wiedza:
 
5.0
Relacje z wykładowcami:
 
5.0
Organizacja kursu:
 
5.0
Społeczność i atmosfera:
 
5.0
Czy ta recenzja była dla Ciebie pomocna?
YesNo
Tanior Recenzent: Tanior
Listopad 12, 2010
 
6 z 9 użytkowników uznało tę recenzję za pomocną

Wziąłem udział w weekendowym kursie teoretycznym do licencji PPL(A). Wykłady odbywały się w co drugi weekend. Zajęcia były dość intensywne trwały od 9-17 ,ale dzięki wspaniałej atmosferze na wykładach, którą tworzyli wykładowcy czas mijał bardzo szybko i wiedza która na początku wydawała mi się trudna stawała się łatwa, prosta i przyjemna, mimo ciężkiego tygodnia w szkole z przyjemnością i z ogromną chęcią nauki przyjeżdżałem na wykłady. Uważam ,że zostałem dobrze przygotowany do egzaminów w ULC i nie będę miał żadnego problemu ze zdaniem ich. Po ukończeniu kursy teoretycznego zacząłem szkolenie praktyczne również w Runway. Panuje tu fantastyczna atmosfera. Gorąco polecam!

 
Ocena ogólna: 
 
4.8
Przekazywana wiedza:
 
5.0
Relacje z wykładowcami:
 
5.0
Organizacja kursu:
 
4.0
Społeczność i atmosfera:
 
5.0
Czy ta recenzja była dla Ciebie pomocna?
YesNo
Kosma Recenzent: Kosma
Październik 19, 2010
 
5 z 8 użytkowników uznało tę recenzję za pomocną

W Runway wziąłem udział w teoretycznym kursie PPL. Do wyboru szkoły zachęcił mnie przede wszystkim harmonogram zajęć. Zajęcia prowadzone były w trybie wieczorowym raz w tygodniu w godzinach od 18 do 22. Z uwagi na inne zobowiązania, była to jedyna możliwość i z niej skorzystałem. Plusem dla mnie była również formuła zapisywania się na kurs. Wszystkie sprawy załatwiliśmy zdalnie, wystarczył jeden telefon i mail. Odniosłem wrażenie, że szkole zależy na moim uczestnictwie. Dla mnie to ważne, gdyż nie lubię czuć się jak petent w sytuacji, gdy wydaję swoje ciężko zarobione pieniądze.

Jak się okazało w trakcie zajęć, pierwsze dobre wrażenia nie były jedynymi. Bardzo dobre wrażenie zrobili na mnie wykładowcy. Każda z tych osób jest związana z lotnictwem. Większość  posiada wieloletnie doświadczenie nie tylko lotnicze, ale również dydaktyczne, co było łatwo odczuwalne w sposobie prowadzenia zajęć i przekazywaniu materiału kursu. To duża zaleta - pamiętam z okresu studiów wykładowców, którzy byli wspaniałymi fachowcami w swojej dziedzinie, lecz wykłady prowadzili fatalnie. Wykładowcy w Runway potrafią łączyć fachowość, doświadczenie i wiedzę z umiejętnością ich przekazywania. Trudne i czasami nużące zagadnienia  były podane w zrozumiały sposób, czasami zabawny, a dodatkowo okraszony historiami z lotniczego światka. Wszystko to sprawiało, że na zajęcia przychodziłem z zainteresowaniem i naprawdę żałowałem, jeśli niektóre musiałem opuścić.

Obecnie jestem w trakcie kursu praktycznego, również  w Runway (o tym może przy innej okazji) i przed egzaminami teoretycznymi w ULC. Myślę jednak, że z takim przygotowaniem, egzaminy nie powinny być dla mnie problemem. Polecam!